مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

مهرساگلی

مطالب جدید از مدرسه

1397/7/4 13:35
نویسنده : مهرسا
163 بازدید
اشتراک گذاری

خوب خبرهای جدید اینکه بالاخه دیروز کادوم رو بهم دادن گویا تو سالن جا مونده بود. دیگه اینکه بنظر میرسه کمی استرس پنهان از مدرسه داشته باشم مخصوصا در نوشتن آخه دیروز به مامان گفتم من مدرسه نمسرم چون مشق نوشتن بلد نیستم و نمیتونم خط صاف و روی خط بکشم. گویا موقع نوشتن تو کلاس به جای اینکه از روی خط بکشم بین خطوط نوشتم و معلمم همه رو پاک کرده و طرز نوشتن درست رو بهم گفته و منم ناراحت شده بودم.

بابا جونم که دیروز اومده بود دنبالم دیده بود همه بچه ها اومدن و مدرسه خالی شد و من نیومدم بعد از گشتن کلاسا دیده بود چون من در نوشتن عقب موندم و باید عکس قطار رو هم رنگ میکردم و معلم هم گفته بود تو کلاس رنگ کنم این شده بود که من منده بودم و همین موضوع هم باعث ناراحتیم شده بود.

از ماجراهای این روزا باز اینکه شبا من کلی بهونه گیری میکنم که حتما باید بیرون برم و با کسی بازی کنم من دلم تنگ میشه و از این حرفا واسه همین دوشنبه شب رفتم پارک و دیشب هم شهربازی مجتمع نگین رفتم و از اونجا یه دفتر با طرح پرنسس سوفیا خریدم.

کلا این روزها درگیر پرنسس بازی هستم و بین پرنسسهای مختلف پرنسس قو ف النا، سوفیا ... سرگردانم. موضوع دیگر کتاب کلیله و دمنه هست که چون داستانش رو از مجله سروش خوندم پیگیر این هستم که حتما کتابش رو گیر بیارم و بخونم.

اما محمدپارسا این روزها در حال تلاش برای چهار دست و پا رفتن و ایستادن هست. همچنان عاشق موتور و ماشین و بوقه می باشد. به خواراکی ها عم علاقه زیادی نشون میده خدا رو شکر مثلا دیروز یک برگ سبزی تره داشت می خورد و با وجود تند بودن حاضر نبود بیرون بده .

پسندها (4)

نظرات (1)

مامانمامان
5 مهر 97 9:34
موفقیت باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد