مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

مهرساگلی

مقدمات عید 98

1397/12/26 13:39
نویسنده : مهرسا
174 بازدید
اشتراک گذاری

خوب دیگه تعطیلات عید هم برای من از امروز 26 اسفند شروع شد مامان هم از فردا انشالله مرخصی هست و مامان جون اینا هم از 28 میرم سفر کربلا.

از اخبار جدید اینکه هفته پیش روز 4 شنبه 22 اسفند تو کلاس سفره هفت سین انداختیم و هر کدوم از بچه ها یه چیزی اورده بود من و مامان هم کیک درست کردیم. هر کدوم از بچه شعر یکی از سین ها رو خودن و منم دعای سال تحویل خوندم فیلماش هم خانم معلم فرستاد تو گروه مامان. مامان که منو با بقیه مقایسه کرد کلی ذوق کرد آخه کاملا از حفظ خوندم و با وجودی که دعا عربی بو کاملا مسلط تر از بقیه بودم که شعرهای ساده فارسی میخوندن. دیگه اینکه همون روز هم سر صف به برگزیدگان مسابقات مدرسه جایزه دادن منم که تو مسابقه قرآن برنده شده بودم بهم جایزه دادن یه قمقمه آب بود. خانم معلم هم به بچه ها تل مو و برس داد که من تل صورتی رو انتخاب کردم. مامان عرفانه هم تخم مرغ سفالی برامون درست کرده  بود و عکس هر کدوم از بچه ها رو روش کار کرده بود یه لیوان نی دار هم گرفتم.

از محمدپارسا اینکه داره دندون در میاره و کلا درگیره با خودش همش داره یا میوفته یا سرش میکوبه به جایی ولی باز از رو نمیره. دیگه اینکه این روزا مهر رو برمیداره و سجده میره عاشق منم هست مخصوصا وقتایی که میخواد در مقابل خوابیدن مقاومت کنه

راستی امروز هوای شهر ما بشدت بارانی است. میگن سالی که با بارون تموم بشه با عشق شروع میشه. سال خوبی داشته باشید و عیدتون هم پیشاپیش مبارک باشه 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد