مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

مهرساگلی

محمدپارسا جونی

1398/1/24 11:39
نویسنده : مهرسا
174 بازدید
اشتراک گذاری

دندون پنجم محمدپارسا دراومد هفته پیش و ششمی هم در راهه.

تا اذون میگن اونم وایمیسته و بلند اذون میگه با همون آهنگ

دیروز من داشت شعار میدادم الله اکبر خمینی رهبر اونم ادای من در میوورد با همون آهنگ یعنی دقت کنی مشخصه چی داره میگه

این روزا سرگرمی اصلیش دوچرخه منه. منکه سوارش نشدم و همیشه تو اتاق بود حالا چند روزی میشه که اون باهاش ور میره یعنی تا بابا رو میبینه ازش میخواد بره دوچرخه رو بیاره تو هال اول چند دوری سوارش میشه بعد پیاده میشه و کل اجزاش رو چک میکنه و میچرخونه و کلا باهاش درگیره تمام چسبا و کاغذای دورش هم پاره کرده.

دیروز بابایی یه روزه رفته بود شیراز برای من یه حوله بزرگ حمام با طرح السا و آنا آورده بود واقعا من ذوق زده شدم از دیدنش طوری که بالا پایین میپریدم و این شد اولین کادوی تولدم 

برای پارسا هم یه دست بلوز و شلوار سورمه ای

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان پریمامان پری
24 فروردین 98 13:02
💐
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد