مهرسامهرسا12 سالگیت مبارک
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

مهرساگلی

عید فطر و پایان سال تحصیلی

1399/3/7 14:01
نویسنده : مهرسا
123 بازدید
اشتراک گذاری

خوب سال تحصیلی 98-99 هم برای من تموم شد خانم معلم تو برنامه شاد امتحان ازمون گرفت و تو همه امتحانات من عالی بودم. بعد هم خیلی ناباورانه اعلام کرد که امتحانات تموم شد بدون هیچ خداحافظی از ما . در کل مامان احساس میکنه خانم معلم امسالمون یخورده بی احساسه اگرچه ما بچه ها خیلی دوستش داشتیم. شاید هم بی حوصله هست. درهرحال امسال هم به خوبی تموم شد اگرچه چند ماه پایانی مجازی بود.

ماه رمضون هم تموم شد به سلامتی و من تو این ماه چند روز رو روزه تقریبا کامل گرفتم یعنی فقط آب خوردم و بقیش رو کله گنجشکی گرفتم. مامان برام یه قرآن زیبا به عنوان هدیه سفارش داده که هنوز به دستش نرسیده . روز عید هم عصر رفتیم خونه دو تا مامان بزرگا و عید رو تبریک گفتیم.

امشب هم تولد مهلا هست و عمه لیلا میخواد براش تولد بگیره مامان به خاطر شرایط امسال زیاد راضی نیست اما من خودم خیلی اصرار دارم که برم براش هم یه نقاشی خیلی زیبا کشیدم و قراره با پول و یک شاخه گل بهش بدم.

اما این روزهای پارسایی:

تو فیلم بچه مهندس که پسره صورتش خونی بود یهو پرسید این چرا صورتش دلپذیری شده.

عاشق آب بازی هست و میره خودش تو حموم و تو تشت آبش مشغول میشه.

به ماما میگه تالولا خودش شیمو. منم که مولک هستم.

عاشق آنه شرلی و مامان هم ولونا یا همون دیانا هست.

شبا باید براش قصه ماشین ها بگیم و هرشب شخصیت اول هر قصه یه نوع ماشینی هست.

فوق العاده حسود تشریف دارن و تا مامان با من هست هرطور شده مامان رو میکش سمت خودش حتی اگر شده با کشیدن موهام

عاشق سایه بازی و درکل بازی کردن با من

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد