مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

مهرساگلی

عید غدیر با تم کرونا

1399/5/22 13:32
نویسنده : مهرسا
113 بازدید
اشتراک گذاری

عید غدیر امسال من تصمیم گرفتم که یک کار نیک انجام دادم هم تحت تاثیر کلیپ هایی که از شبکه پویا نشون میداد هم چون من یک شب نقابم اول مامان گفت باشه چند دست غذا میگیریم میبریم در خونه فقرا اما من گفتم چون من شب نقابم باید شب ببریم در خونه فقرا درشون بزنیم و بزاریم دم در و بریم.

واسه همین مامان پیشنهاد داد بخاطر شرایط امسال ماسک بخریم و هدیه کنیم به کسایی که توان مالی خرید ماسک ندارن. بابا 10 تا بسته 5 تایی ماسک خرید و روش چندتا شکلات گذاشتیم و شب رفتیم در خونه ها و و یا افرادی که تو شهر بودن و ماسک نداشتن هدیه دادیم. این شد ماجرای عید غدیر ما با تم کرونا.

راستی کلاه های ارمغان و ارس هم دادیم. دیگه اینکه مامان روزهایی که میره سر کار ماهم خودمون با پارسا خونه می مونیم و تقریبا تا ساعت 11 میخوابیم بعد بابا میاد دنبالمون و میبره خونه مامان جون. 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد