مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

مهرساگلی

بدون عنوان

1392/9/9 8:48
نویسنده : مهرسا
131 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان از اصفهان برگشت و من برای خوشحال کردنش پریدم توی بغلش و گفتم "پویا"، "مامان"،"جی جی". و یکسری کلماتی رو که توی این چند روزه یاد گرفته بودم رو ردیف کردم. مامانم هم کلی ذوق زده شد.

البته باید بگم که این مدتی که مامان نبود اگرچه من روزها چیزی نمی گفتم ولی شبها کلی بهونه گیر می شدم یا توی خواب دنبالش می گشتم و یا اینکه نصف شب بیدار میشدم  گریه می کردم و خلاصه باید بگم مامان جون و باباجون رو خیلی اذیت کردم

در آخر سهم من از سفر بابا یک لباس و شلوار راحتی بود که مامان بعدا عکسش رو میذاره و از سفر مامان دو تا قوطی شیر آپتامیل 3 که باز اینجا گیر نمیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد