مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

مهرساگلی

مریضی لعنتی

1398/11/5 13:26
نویسنده : مهرسا
229 بازدید
اشتراک گذاری

متاسفانه هفته گذشته کلا درگیر مریضی بودیم. اول هفته که من و آخر هفته پارسا . اونم اینقدر حالش بد بود همش اسهال  استفراغ طوری که این چند روزه هیچی نخورده. 

با این حال و با وجود بارندگی شدید من پنجشنبه رفتم تولد دوستای دوقلوم که کلی خوش گذشت جمعه هم برای اینکه حال و هوامون عوض بشه مخصوصا محمدپارسا رفتیم دشت تا سنگ بندازیه توآب که کلی سرگرم شد و بعدش هم رفتیم رفاه تا کالسکه سواری کنه که خدا رو شکر بد نبود.

هفته پیش روز سه شنبه هم مدرسه مون مامان جلسه داشت و معلم بهش گفته بود خیلی از وضعیت درسی من راضی هست و چون امتحان ریاضیم رو خوب داده بودم روز چهارشنبه سر صف اسمم رو اعلام کردن.

عکس پرسنلی پارسا هم برای دفترچه بیمه اش که از عکسای تولدش بود گرفتیم. الان هر دو عکس رو مامان میذاره تا با هم مقایسه کنید. البته مال من حدود 2 سال و نیمگی هست.

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد