مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

مهرساگلی

ایاک نعبدو بدو

1393/1/30 9:45
نویسنده : مهرسا
134 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم سوره حمد رو خودم برای خودم زمزمه میکردم به ایاک نعبد که رسیدم میگفتم " ایاک نعبدو بدو" الان سوره های حمد، کوثر، توحید ناس عصر رو بلدم 

چند روزی هست که تو پارک فقط میرم رو سرسره و بازی بچه هارو نگاه میکنم و از سرسره بازی میترسم علتش هم فعلا نامعلومه

به راحتی شیر مادر و پستانک رو کنار گذاشتم و بدون هردو می خوابم ولی قبلش یا شیر خشک یا پاستوریزه میخورم

عمه زهرا رفته کربلا چند شب پیش که رفته بودم خونه ننه جون بدون هیچ مقدمه ای و بدون اینکه کسی به من گفته باشه خودم بلند گفتم " عمه زهرا رفته . رفته کربلا"

به آب بازی علاقه وافری پیدا کردم هرجایی که آب باشه منم هستم مرتب میرم سر آبسرد کن و حالا خودم یاد گرفتم که شیر اون رو باز کنم و حسابی خودم رو خیس میکنم

دستم دیگه به کابینت میرسه یه روز صبح که بیدار شدم  از مامان خواستم بهم ماست بده تا مامان سطل ماست رو گذاشت رو آپن و رفت که کاسه بیاره خودم سطل رو برداشتم و چون سنگین بود چپه کردم کف آشپزخونه و نشستم اون وسط با دست کشیدن توی ماست و نقاشی کشیدن

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد