مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

مهرساگلی

پیشرفت های اخیر

1394/11/2 20:38
نویسنده : مهرسا
161 بازدید
اشتراک گذاری

این چند وقته  یه سری پیشرفت هایی داشتم ازجمله:

توانایی در ساخت پازل های چهارتایی، مخصوصا وقتی که اولین بار اونا رو ساختم از بس ذوق داشتم ول نمیکردم و اوناع مختلفش رو کنار هم جور میکردم

دیگه اینکه رنگ امیزی بهتر شده قبلا رنگارو درست تشخیص میدادم اما کامل رنگ نمیکردم فقط یه خط میکشیدم وسط اشکال اما حالا کامل رنگ میکنم البته از خط هم زیاد بیرون میزنه اما نسیپبت به قبل پیشرفت بزرگی محسوب میشه جالب هم اینجاست که هنوز با دو دست رنگ میکنم و دقیقا معلوم نیست راست دستم یا چپ دست. البته بابایی هم دو دسته 

نکته جالب دیگه اینکه این توانایی ها رو نصفه شب پیدا میکنم یعنی کلا بعد از ظهر تا نصف شب سرحال تر و پر جنب و جوش ترم مثل مامانی. اینطوری پیش بره مامان احتمال میده که من اگه یه وقتی چیزی هم اکتشاف یا اختراع کنم حتما نصفه شب خواهد بود

پی نوشت:

در نیمه شب پنم بهمن هم تونستم که اولین پازل شش تکه رو درست کنم. فردای اون روز مامان و بابا رفتن شیراز و من خونه پیش مامان جون و بابا جون موندم. دو جلد کتاب برچسبی می می نی برام از شیراز اوردن که من همون شب اول همه برچسباش رو زدم و حالا چند روزه که تو خونه می چرخم و میگم بازم برچسب می می نی بیارین بزنیم تو کتاب و هرچی هم بهم میگن که تموم شده قبول نمیکنم. ناچار مامان کتابای قبلی می می نی که پاره شده بودن رو آورد و هر کدوم از تصویراش که بخوام رو در میاره و چسب میزنه و من تو صفحه مرتبط با اون عکس میزنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد