مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

مهرساگلی

بهمن ماه

1394/11/25 20:44
نویسنده : مهرسا
169 بازدید
اشتراک گذاری

دوره تکمیلی کلاس قران هم تموم شد و من تونستم مدرک حفط سوره های توحید کوثر فیل قریش ناس حمد و عصر رو بگیرم اسم میوه ها و سبزی ها اسامی امان و دعای فرج رو هم حفظ شدم خانم مربی هم خیلی ازم راضی بودمیگفت خیلی خوب کلمات رو تلفذ میکنم فعلا معلوم نیست که دور سوم کلاسا تشکیل بشه یا نه

از نمایشگاه بازی های فکری سرس کامل کار با قیچی رو گرفتم و همون شب کتاب اول رو ساختم حالا هم دو و سه رو تموم کردم یه مجموعه پازل هم گرفتم شب اول همش رو درست کردم اما سر پازل های ۱۲ و ۱۶تایی اینقدر خسته شده بودم که بعدش به مامان گفتم بریم بخوابیم

کارتونای مورد علاقم خروس زیرک و روباه کلک و قطار قصه هاست و هرشب از تبلت میبینم حالا اینقدر خروس رو دوست دارم که مرتب در حال قوقولی قوقو هستم مخصوصا اخر شبا که همه خوابن. کتاب خروس نگو یه ساعت هم گرفتم که شعر قشنگی داره و خیلی دوستش دارم

چند شب پیش داشتم یه خرگوش رو رنگ میکردم بعد مامان ازم پرسید خرگوش تخم میذاره یا بچه میاره من خندیدم گفتم نه تخم نمیذاره هویج میذاره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هدبند نوزاد
26 بهمن 94 0:08
سلام مامان بابای نینی امیدوارم حالتون خوب باشه و خودتون و نینی سلامت باشید بنده مدیر سایت نینی هدبند هستم و دوست دارم همه مامان باباها کارهامون رو ببینند و اگر یه روز خواستند برای نینی کادو بخرند حداقل ما به یادشون بیاییم . اگر از کارهای ما خوشتون اومد و امکانش بود ما رو با یکی از عنوان های ( هدیه نوزاد ، هدیه دخترانه ، کادوی دخترانه ) توی لینک دوستاتون بیارید .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد