مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

مهرساگلی

یک اتفاق جالب

1395/5/5 3:22
نویسنده : مهرسا
128 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که داشتم شبکه پویا نگاه میکردم مجری برنامه خانم خامنه داشت با بچه ها صحبت میکرد گفت عاطفه شما اسم یک میوه بگو. بعد یهو با مکس گفت مهرسا حالا شما بگو. منم گیج و منگ نگاش میکردم یه خورده هم ترسیده بودم کلا عکس العملم خیلی بامزه بود

تو جلسه دوم کلاس مجسمه سازی یه ادم برفی ساختم خانم معلم به مامان گفت که زود خسته میشم و میرم دنبال کار دیگه و به مامان گفت که منو تو خونه مجبور کنه که بشینم و خمیر بازی کنم اما کو گوش شنوا و کلا من بیشتر از نیم ساعت به یه کار مشغول نمیشم

دیروز با مامان دو تا کلاه درست کردیم یکی شکل خروس و یکی مرغ خیلی بامزه شده و دوسشون دارم

دیگه اینکه تقریبا با انظباط شدم و قبل از خواب یا بیرون رفتن اتاقم رو مرتب میکنم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد