مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

مهرساگلی

تست سنجش سلامت

1396/5/21 12:56
نویسنده : مهرسا
157 بازدید
اشتراک گذاری

روز 4شنبه با بابا از پیش دبستانی تماس گرفتن که فردا مهرسا رو برای سنجش سلامت ببرین من هم روز 5 شنبه بیدار شدم و راهی شدم البته خیلی کسل بودم و خوابم میومد. تست شنوایی که خیلی بامزه بود آخه من دستام رو قاطی کرده بودم و که باید حالا کدوم دستم رو بالا ببرم که با کمک مامان درست شد تست بینایی هم اول سمت چپ و راست رو نمیدونستم دستام رو باید چجوری بکنم و بعد که برام توضیح دادن تند تند نشون دادم و اومدم بیرون اما برای تست هوش مربی گفت مامان و بابا برن بیرون حالا هرچی ازم پرسید خوب جواب دادم که مربیخ کف کرده بود و میگفت ضریب هوشی بالایی داره فقط چیزی که به مامان گفتم این بود که خرسه یه دست نداشت. بعد هم که رفتیم پیش پزشک و همه چیز بخیر و خوشی تمام شد و واکسیناسیون هم افتاد برای سال بعد یعنی قبل از مدرسه.

نکته جالب اینکه شب قبلش که مامان میگفت باید برای سنجش سلامت بریم من تو خاطم مونده بود هفته پیش که مرکز بهداشت رفتیم و میگفتم بریم پیش خانمه که دخترش با مامانش اومده بود سرکار و مامان یادش نمی اومد تا اینکه دیگه مامان کلی بالا پایین کرد تو ذهنش که یادش اومد اره هفته پیش که برای قد و وزن رفته بودیم دختر خانمی که پرونده ما رو تکمیل میکرد با مامانش اومده بود سرکار.

این مرحله هم برای پیش دبستانی گذشت. دیشب به مامان میگم نمیشه من کودکستان نرم و خونه مامان جون بمونم بخ نظر میاد من یخورده از پیش دبستانی میترسم که باید تا مهر یه جوری رفع بشه.

دیگه اینکه دیروز عصر با بابا و مامان رفتیم یه اردوی کوچولو به قول خودم و بادبادک هوا کردیم. 5شنبه هم با مامان کاردستی درست کردیم و من خیلی خوشحال شدم دیگه باید حواس مامان جمع بشه و بیشتر برای من وقت بذاره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد