مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 12 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

مهرساگلی

تاتی تاتی

1397/11/6 8:51
نویسنده : مهرسا
200 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اول از محمدپارسا شروع کنم که این روزا کلی خودش و ما از پیشرفت هایی که داشته در مسیر تکاملش شادمانیم:

اول اینکه تاتی کردن رو به صورت جدی دنبال میکنه مخصوصا اینکه دیشب به تاریخ 5/11/97 بهش میگفتیم مثلا برو تو بغل مامان اونم تاتی کنان خودش رو مینداخت تو بغلش توبغل منم اومد و منم کلی ذوق کردم و حسابی بوسش کردم.

دیگه اینکه دندوناش دارن در میان و تا حالا سه تا دندون جوانه زده دوتا پایین و یکی بالا.

کلا در حال سر در آوردن از همه چیزای دور و برش هست جلوی دستگاه دیجیتال بالش گذاشتیم که نره دورش اما بالش رو میندازه میره اون پشت و هی دستگاه رو روشن میکنه هی خاموش خودش هم نگاه میکنه ببینه چه اتفاقی داره میفته. دیگه چراغای جلوی ماشین . دیگه پنکه کنار تختش . دیگه پیچ گاز و کلی چیزای دیگه که من تا این سن هنوز بهشون دست نزدم و حتی کنجکاوی هم نکردم که چی هستن؟

اما خودم اینکه پنجشنبه 5/11 /97 دومین تولد رو تنهایی رفتم وقتی برگشتم به مامان گفتم مامان من با بچه ها یه کاری انجام دادیم که اگه بفهمی ناراحت میشی. مامانم هم پرسید چیکار کردین شیطونی کردین؟ من گفتم نه من با بچه ها رقصیدم😂

دیگه اینکه هفته پیش که خاله هدی رفته بود شیراز و ارمغان خونه مامان جون بود باهم کلی سرگرم بودیم ووقت گذروندیم روز چهارشنبه عصر با باباجون رفتیم مسجد و کلی تو حیاط آب بازی کردیم اونم تو فصل سرما و ماجراهای دیگه.

دیروز که حرفی زدم که مامان رو کلی به فکر برد موقع رفتن به پارک گفت کاپشنت رو بپوش من گفتم نه من این رو نمیپوشم میخوای بچه ها تو پارک مسخرم کنن بگن این دختره چقدر چاقه😱 اینم از تاثیرات ارمغان هست احتمالا

دیروز با جعبه دستمال کاغذی یه کاردستی ساختم بعد به مامان گفتم اینم جابر بن حیانه دیگه تحقیق زمینه ای اینا هم نمیخواد. مامان گفت این احتمالا جعفرشون هست😆

راستی از طرح جابربن حیان اینکه بزور همکلاسیم رو به اسم عرفانه تو طرح وارد کردن و دیگه فیلم و عکس هم ازمون گرفتن فرستادن. اینم از سیستم آموزشی پژوهشی امروزه که هدف بیشتر اسم هست نه پیشرقت علمی بچه ها😔

پسندها (2)

نظرات (1)

مامانمامان
8 بهمن 97 8:16
موفق باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد