مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

مهرساگلی

پسر شیرین زبون

1398/3/19 14:14
نویسنده : مهرسا
158 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین زبونی های محمدپارسا همچنان ادامه داره: حالا غیر از پلیس که با لهجه بامزه ای ادا میشه یعنی پ بین ضمه و کسره و با کلی تف کاری😂 جدیدا آمبلانس یعنی همون آمبولانس هم بهش اضافه شده.

درحال حاضر برای محمدپارسا ماشین آتشنشانی، آمبولانس و اتوبوس حکم آمبولانس رو دارن و از دینشون جنان حظی میکنه که حد نداره.

دیگه از کلمات جدید:

پیشته همون پیشی

اسب برای هر حیوان چهارپا

چت برای چتر

ماه و گل که دیگه کامل میگه

پمانه برای پروانه

همچنان عاشق کتابای شیمو

دیروز تو فروشگاه چنان آتیشی سوزوند هرچی سبد چرخدار میدید هل میداد کاری نداشت که مال کی هست. هر بطری و خوردنی که میدید دست میزد و همه بطری ها رو میگفت عالیس. کف سالن فروشگاه که سر بود میچرخید و وقتی سر میخورد خودش رو کامل پخش زمین میکرد و لذت میبرد.

چند شب پیش عروسی دعوت بودیم برادر داماد روحانی بود و پارسا تا میدید بلند داد میزد آقا آقا بنده خدا اونم بلند شد رفت بیرون و خودش رو از معرض دید خارج کرد. و به بابا گفته بود انگار بچتون تا حالا روحانی ندیده

 

از خودم بگم که دیروز چند جا رفتیم برای کلاس تابستونی ولی هنوز تصمیم نگرفتم دقیق کجا برم آخه دوست دارم هرجا میرم فضا طوری باشه که بیشتر بتونم بازی کنم.

امروز هم به خاطر دستام که مدتی بود اگزما شده بود رفتم دکتر اونم گفت یه مدت لاک ماژیک و پاستیل و رنگ و اینا استفاده نکنم چون پوستم حساس شده حتی تا جایی که ممکنه دستام نشورم دو تا کرم و یه دارو هم بهم داده امیدوارم موثر باشه

تا بعد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد