مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

مهرساگلی

روز مادر 98

1398/11/27 13:55
نویسنده : مهرسا
125 بازدید
اشتراک گذاری

امسال روز مادر تو مدرسه مسابقه وسطی مادرا با دخترا گذاشته بودن من خیلی دوست داشتم مامان بیاد اما  نتونست . بعدش ما بچه ها به صورت خودجوش تصمیم گرفتیم برای معلممون جشن بگیریم منم که مثل هربار کیک رو قرار شد مامان درست که دیگه اینقدر کیک بردم مدرسه که همه بچه ها فوری به من میگن به مامانت بگو کیک درست کنه دیگه اینکه یه تابلو هم برای تبریک روز مادر درست کردم.

روز 21 بهمن امسال هم روز قبلش کیک درست کردم با سه رنگ پرچم ایران ، 22 بهمن هم رفتیم راهپیمایی تقریبا آخر مراسم بود بعد هم عمو اسماعیل رو با آمبولانس دیدیم که بچه هاش رو هم با خودش آورده بود منم رفتم پیششون تو آمبولانس اما محمدپارسا سوار نشد. اما حسابی آمبولانس پلیس و آتش نشانی دید.

اما تغییرات جدید محمد پارسایی : 

ای بابا : هرچی می بینه مثلا تو ماشین به ماشین جلویی میگه برو کنار پراید بزن کنار و اگه نره میگه  ای بابا

مامان چیپس درست میکنی، کجا میریم

چند شبی هست که دیر میخوابه اول میاد تو اتاق که بخوابه اما بعدش بلند میشه و میره تو هال و کلی بازی، نقاشی و کتاب تا دیگه 12 میاد بخوابه

به خوندن کتابای می می نی و شیمو علاقه مند شده مخصوصا اینکه مامان با ادا و تئاتر گونه براش میخونه و اونم خوشش میاد

پسندها (1)

نظرات (1)

❤️Maman juni❤️Maman juni
29 بهمن 98 15:51
🥰
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد