مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

مهرساگلی

کلمات و عادات جدید پارسایی

1399/1/30 10:43
نویسنده : مهرسا
125 بازدید
اشتراک گذاری

کورغابه : قورباغه

این شب ها مدام در حال در آوردن ادای خواننده ها هست مثلا دیشب میله چادرمون رو برداشته بود و به عنوان بلندگو ازش استفاده میکرد و آواز میخوند اونم چه آوازی با صدای بلند گوش کر کننده

میره رو مبل میشینه به مامان میگه سوار قطار شدم تو هم بیا سوار شو بعد میگه بریم صحرا بریم خور با مامان جون بابا جون قیمه بخوریم گوشت بخوریم بازی کنیم. فدای داداشی خودم که نتونست بخاطر شرایط کرونا صحرا بره اونم تو این هوای خوب بهاری

کیفشو برمیداره به مامان میگه بریم مدرسه 

راستی پنجشنبه جمعه کتاب کاردستی با پارچه رو پیدا کردم و سرگرم ساخت عروسکم دیروز قرار بود کرم ابریشم درست کنم با جوراب مامان اما بعدش از خلاقیتیم تغییر ماهیت دادم و شد اژدها. پنجشنبه هم کبوتر درست کردم

متاسفانه امسال نمیشه تولد بگیرم اما با شرایط کنار اومدم و میگم اشکالی نداره خودمون تو خونه میگیریم اما به مامان گفتم برام کادو بلوز آستین کوتاه با طرح فروزن بگیره

البته دنبال سرسره هم هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد