مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

مهرساگلی

تولد هشت سالگی مهرسا گلی

1399/2/6 10:28
نویسنده : مهرسا
115 بازدید
اشتراک گذاری

خوب اول تولدم مبارک

امسال برنامه های مختلفی برای تولدم داشتم که متاسفانه کرونا زد همش رو خراب کرد. اولش میگفتم امسال دوستتام خونه دعوت کنم و باهم کارتن ببینیم. بعد شد اگه کرونا تموم خودمون و خانواده مامان جون اینا و دایی سعید بریم رستوران عمو شهامت. آخرش تولد رسید و کرونا تموم نشد. واسه همین به تولد خونگی با کیک مامان پز راضی شدم. اول قرارشد کیک ببریم خونه مامان جون اما بعدش گفتم نه کرونا هست و شرایط قرنطینگی. باید حتما تو خونه بمونیم. اما کادو رو از مامان جون گرفتم. روز چهارشنبه مامان بابا برای تولدم یه سرسره گرفتن که به درد این روزها که تو خونه هستیم میخوره البته مامان فکر میکرد اینقدر بزرگ باشه اما تقریبا یک سوم سالن خونه رو اشغال کرده. یک سبد بسکتبال هم داره پارسا هم خیلی خوشش اومد و این چند روزه مشغول هستیم با سرسره بازی.

یک کاور تبلت هم بابا برام گرفت با طرح فروزن که واقعا بهش نیاز داشتم چون دیگه کاورش داغون بود. پیشنهادش از مامان بود چون این روزها درسهام رو با تبلت از طریق شاد مرور میکنم دیگه مامان که اوضاع کاور رو دید گفت به جای چیزهای تکراری که داری یک کاور بگیر برای تبلت که با اقبال من روبرو شد و بالاخره روز پنجشنبه بابا طرح فروزنش رو برام پیدا کرد و گرفت.

کادوی مامان جون که یک لباس زیبا، جوراب شلواری مناسبش، لوازم التحریر برای من و برای پارسا هم دفتر نقاشی و ماژیک که واقعا ذوق زده شد از دیدنش

سمیه هم بهم یک جامدادی و یک برس گرفت. دست همشون درد نکنه.

امروز اولین روز از ماه مبارک رمضان هست و من تصمیم گرفتم روزه کله گنجشکی بگیرم  

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)


6 اردیبهشت 99 12:24
تولدت مبارک
مهرسا
پاسخ
مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد