مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

مهرساگلی

اسباب بازی های عجیب

1392/10/21 8:48
نویسنده : مهرسا
331 بازدید
اشتراک گذاری

بر عکس همه دخترا که عروسک دوست دارن من فقط توپ دوست دارم . اما اسباب بازیهای من عجیب تر از این حرفاست. خونه مامان جون که میرم وسایل بازی من مجموعه ای از ظرف خالی ماسته که اونارو میارم میذارم سرم و بهشون میگم "ماسی" کار جالبی که باهاشون میکنم اینکه میذلرم رو یر بقیه بعد ازشون میخوام سرشون رو تکون بدن تا بیفته و بعد کلی ذوق میکنم. دیگه صندلی توی اشپزخونه رو میارم وارونش میکنم هلش میدم و جدیدا به عنوان سرسره ازش استفاده میکنم. از وسایل بازی جدید جاروی اشپزخونه هست و میگم " جارو بیا" هر چیزی که میخوام میگم بیا که قبلا میگفتم چیه. جالب اینکه دیشب جارو به بغل خوابیده بودم.

لغات جدید"

نا نا " بنانا(موز)

اپل:سیب

بگیرش و ای جان : کیه کلام دایی

مامابزرگ و ببزرگ

پسندید. خندید. بگو. ماشاله.برق. صندلی

چرخی: دوچرخه

ماشی: ماشین

بوق

خرسی: مخصوصا شبا که میگم"خرسی بیا"

باقال:پرتقال

گیلاس

هندونه

تاب تاب عباسی رو بهتر میخونم قبل میگفتم تاب تاب تاتاب تاب حالا میگم تاب تاب عباسی .... نندازی

وقتی مامان میگه what about you من جواب میدم thsnk you

عمو زنجیر باف رو یاد گرفتم و به مامان با بله جواب میدم

امروز یه کار بد کردم مامان بهم گفت بی تربیت من به این کلمه خیلی علاقه مند شدم و مرتب از مامان میخوام برام تکرار کنه ولی مامان کلمه رو از فاز منفی به مثبت تبدیل کرده و میگه با تربیت

و.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد