مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

مهرساگلی

بازی های جدید

1392/11/5 9:31
نویسنده : مهرسا
119 بازدید
اشتراک گذاری

یه مدتیه نوع بازی هام عوض شده و به عروسک علاقه مند شدم البته عروسک هایی که ظاهر انسانی نداشته باشند فکر کنم اونارو رقیب خودم میدونم و میزنمشون. عروسکام که شامل خرسی بزرگ و کوچک خرگوش دوتا بزرگ دختر و پسر اردک بابی و قور قوری هست رو به صف مرتب میکنم و خودم بینشون میشینم یا لحافم رو وسط میندازم و بعد پتو وبعد همه عروسکا رو میریزم روش و خودم بهشون تکیه میزنم مرتب هم جابجاشون میکنم و هی تست میکنم که چه حالتی بهتره. به دمپایی هم علاقه دارم توی آشپزخونه دمپایی مامان و بابا رو میپوشم بعد برای خلاصی مامان دمپایی خودم رو پام میکنه و خیلی دوستش دارم خصوصا چون عکس پو رو اون هست. یه سری حیوون کوچولو دارم که خیلی دوست دارم خودم بذارمشون روی زمین وقتی هم موفق میشم برای خودم دست میزنم و میگم "آفنر" یعنی آفرین و اگه هم نتونم اعصابم بهم میریزه و باید هرچه سریعتر مامان یا بابا اون رو بذارن

راستی هنوز ماجرای خواب شبانه ادامه داره دیشب 2 خوابیدم یه ساعت بعد بیدار شدم و دوباره به هال منتقل شدم و اونجا خوابیدم . رکوردم توی دیر خوابیدن 3 هست برای هفته گذشته.

کلمات جدید

موز . گیلاس و سیب و گلابی با ترجمه انگلیسی

شمارش اعداد تا 10 به صورت مسلط و جدیدا 11 و 12 اضافه شده

سوره توحید البته فقط کلمات آخرش

و....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد