مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

مهرساگلی

بریم تولد، تولد بابا

1393/1/18 8:10
نویسنده : مهرسا
159 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

از وقتی تو عید رفتم تولد ابوالفضل حالا هر وقت مامان می خواد لباسم رو عوض کنه میگم " عوض کنیم بریم ددر ، بریم تولد" از قضا دیروز تولد بابایی بود و تا مامان گفت مهرسا بیا لباسات رو عوض کنیم. من گفتم بریم تولد! این شد که یاد مامان افتاد که امروز تولد باباست و بهم گفت بریم تولد بابا که سریع هم من گرفتم و تا بابا اومد من از سر و کولش بالا می رفتم و میگفتم بریم تولد ، تولد بابا

ناگفته نماید که مامان تاریخ تولد بابا رو یادشه و شب فبل براش دسر ژله طالبی که دوست داره درست کرده بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد