مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

مهرساگلی

اولین تجربه سرسره بازی توی قلعه بادی

1394/6/16 19:37
نویسنده : مهرسا
183 بازدید
اشتراک گذاری

 

اولین تجربه سرسره سواری تو قلعه بادی رو دیشب داشتم همیشه فقط جلوش بپر بپر میکردم اما یهویی تصمیم گرفتم برم بالا وقتی هم که برای اولین بار سر خوردم اینقدر ذوق زده شده بودم که نگو و هی بالا میرفتم البته اخراش از جای سر خوردن بالا میرفتم و از پله ها پایین میومدم.جدیدا تصوراتم قوی شده مثلا چترم رو باز میکنم میگم این بشقاب پرنده هست بعد تمام حیوونام رو میریزم توش و میچرخونمشون. دیگه اینکه یه دوست خیالی مامان برام پیدا کرده به اسم فرنگیس و هرچی که مامان میخواد بهم یاد بده از طریق اون انجام میده خیلی هم دوسش دارم بعضی وقتا هم ازش سواستفاده میکنم مثلا اهنگ توی ماشین عوض میشه و من دوست ندارم میگم فرنگیس این اهنگو نمیخواد

 

 

دییروز بعد از ظهر هرچی مامان اصرار کرد که بخوابم نخوابیدم اخر سر هم با مامان رفتیم خونه مامان جون مامانم منو برد مسجد اونجا اولش از صدای بلندگو ترسیدم ولی بعدش با یه دختر کوچولو دوست شدم و تا اخر نماز باهم بازی کردیم.

 

دیگه اینکه دیشب رکورد بستنی خورون رو شکستم و سه تا بستنی خوردم البته دو تاش رو برام نصفش کردن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

همراه رایانه
17 شهریور 94 13:32
همراه رایانه مرکز رفع مشکلات کامپیوتری پاسخگویی شبانه روزی به مشکلات رایانه,اینترنت و موبایل دارای کارشناسان مجرب شماره تماس با تلفن ثابت سراسر کشور : 9099070345 برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید. www.poshtyban.ir
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد