مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

مهرساگلی

نردبان و سه پایه

1394/7/13 10:30
نویسنده : مهرسا
162 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتی هست که بصورت حرفه ای از صندلیم به عنوان نردبون استفاده میکنم و دیگه تا چیزی بخوام که در دسترسم نیست میرم صندلیم رو میارم میذارم زیر پام و اون چیز رو برمیدارم یا کلید برق رو روشن خاموش میکنم مثلا بابا تبلتش رو میذاره رو سر کمد منم ظهر که بابا خواب بود رفتم صندلی رو گذاشتم رفتم روش ولی باز دستم نمیرسی برای همین رفتم بابا رو صدا زدم که من دستم نمیرسه.چشمک(آخه عزیزم بابا اونجا گذاشته که دستت نرسه)

دیشب بابا جون داشت نماز میخوند منم مهر گذاشتم کنارش و هر کاری بابا جون میکرد منم انجام میدادم خیلی دقیق اما چون بابا جون سرما خورده بود اگه عطسه میکرد یا فین فین منم همون کارو میکردم و به زور عطسه میزدمخجالت

مهلا بیچاره تازه یه خورده راه افتاده و چند قمی میره منم بی هوا دستشو گرفتم بدو که بیا بازی کنیم اون بیچاره هم پاهاش نچرخید نزدیک بود با صورت بخوره زمین

دیشب تو برنامه خندوانه یه کلمه گفتن " کیمیاگری" منم خوشحال میگم داره میگه "کیمیا" " گری" . کیمیا دخترعموم و گری هم که معرف حضور همه هست خندونک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد