مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

مهرساگلی

بیسکوییت

1394/9/23 23:31
نویسنده : مهرسا
165 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب هوس بیسکوییت کرده بودم خلاصه یه بیسکوییت که مال یه ماه پیش بود برداشتم که بخورم حسابی سفت شده بودم اونا گذاشتم توسینی و رفتم که اب بخورم بابا هم فکر کرد نمیخوامش و خورد من برگشتم پرسیدم بیسکوییت چی شد بابا گفت مگه می خواستی خوردمش خلاصه دیگه گریه و زاری که من بیسکوییت می خوام بابا دهنش باز کنه بیاره بیرون . باهیچی هم راضی نمیشدم طوری که بابا می خواست نصف شبی بره برام بخره و بالاخره به یه پفک راضی شدم و طوری هم می خوردم انگار تا حالا نخورده بودم

به مامان خیلی وابسته شدم امروز که مامان رفته بوده دانشگاه اصلا با مامان جون راه نیومدم اصلا دستشویی نمی رفتم و فقط میگغتم مامان گم شده برم کفش و کلاهم بپوشم برم دنبالش. برم بیارمش

پسندها (1)

نظرات (1)

نويسنده : مامان كژال
6 دی 94 11:06
سلام دوست خوبم من ژینو هستم هم ویلاگی شما من توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم اگه به من رای بدی ممنونت می شم . فقط با گوشی موبایلتون کد 10 را به شماره 1000891010 اس ام اسم کنید . دوستون دارم .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد