مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

مهرساگلی

بدون عنوان

1394/10/16 10:45
نویسنده : مهرسا
139 بازدید
اشتراک گذاری

کلاس قرانم تموم شد و من سوره توحید کوثر و فیل رو یاد گرفتم دعای فرج و اسم عربی بعضی از میوه ها رو هم یاد گرفتم. چون به کلاس و مربیش خیلی علاقه داشتم قرار شد که تو دور بعدی کلاسا هم شرکت کنم که از 4شنبه هفته بعد شروع میشه.

خوندن اول سوره فیل " الم تلم کیف...."

گفتن جملات جالب مثلا من عاشق بستنی هستم

بازی های جدید " پر یا پوچ قبل از خواب" مخصوصا وقتی هر دو تاش پوچ باشه . برای اولین با که بابا این کارو انجام داد سریع فهمیدم که تیله هارو پشت سرش انداخته و اصلا گیج نشدم که کجا رفت و بعدش هم خودم دقیقا این کارو انجام دادم. دیگه اینکه قبل خواب تا بابا بیاد میرم زیر پتو با مامان تا بابا رو بترسونیم

داستان شنگول و منگول رو کدو کدو رو خودم کامل تعریف میکنم اما نکات خنده دارش : بجای نوش دیشب گفتم ننش یعنی ننه نقلی دلش برای دختر و ننش تنگ شد (دختر و نوش)و گرگ و پلنگ و شیر فمیدن کلاه سرشون رفته  که شد فهمیدن کلاه سرشونه و ...

ارمغان از مشهد برگشت که یه شب رفتیم خونشون و حسابی تاب بازی و بازی های دیگه انجام دادیم سوغات هم یه عروسک زنبوری برام آورده که دوستش دارم و میگم مثل کارتون جنگل الاله هست

دیگه اینکه جریان دستشویی رفتنه که همیشه باخودم روباه مرغ خروس بز و سگ رو میبرم و میذارم رو توالت فرنگی و تا کارام رو انجام بدم براشون آواز می خونم خلاصه موقع دستشویی رفتن تمام ساختمون خبردار میشن

اسم تمام ماشینای تو خیابون رو میدونم و تا ماشین جدیدی ببینم اسمش رو میپرسم و سریع هم دفعه بعد تشخیص میدم

این هفته هم ساعت 11 تا 1 باز با مامان جون رفتم مهد و با دوستام بازی کردم مخصوصا خاله بازی که باهم میشینیم و خوراکی هامون رو تقسیم میکنیم از این ایده مامان برای صبحونه دادن به من استفاده میکرد یعنی به بهونه خاله بازی عروسکام رو میذاشتن بعد یه لقمه اونا می خوردن و یه لقمه من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

aylar
16 دی 94 11:33
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید
دختــر بابا
16 دی 94 15:19
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸. ................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ................................... ۞۞۞۞۞۞۞ ۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓ ۞*زیــبا ترین درود و سلام دوسـت عزیز. وپ زیـــبای داری مـــوفــق باشیــداگر ۞*اگر خــــواســــتی بمـــن ســـر بــــزن منتظــــــر حضـــــــور سبـــزت هستم ۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓ ................................... ۞۞۞۞۞۞۞ ........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد