مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

مهرساگلی

سیزده بدر 96

1396/1/14 12:47
نویسنده : مهرسا
165 بازدید
اشتراک گذاری

خوب تعطیلات عید امسال هم بخوبی و خوشی تمام شد این روزها به خاطر هوای خوب و بارونی که امسال داشتیم همه جا سبز بود و ما اکثر روزها برای ناهار بیرون بودیم و اغلب با مامان جون اینا بود اما یه روز که خودمون تنهایی رفتیم من خیلی بهونه گرفتم و گریه کردم که باید مامان جون اینا و ارمغان هم باشن که میسر نشد و من بعد از ناهار که دمغ و بهونه گیر بودم بازی کردم و کلی با مامان گشتیم و بابونه جمع کردیم. جمعه هم باز با مامان جون اینا رفتیم و با مامان بابا یه کوه پیمایی حسابی داشتیم و دیروز هم که سیزده بدر بود و با دایی اینا رفتیم و من کلی با ارمغان بازی کردم آخرش که گل بازی کردیم و با سطلم قالب گرفتیم و کیک خاکی درست کردیم و در اخر که یه آدم گلی درست کردیم یه خورده هم ماشین پیمایی و دیدن مناظر زیبا بود و باز در آخر سر جدا شدن از ارمغان هردو گریه کردیم که این دیگه تقریبا عادت شده.

توی این تعطیلات تولد مامان جون هم بود که زن دایی کیک درست کرده بود و همه خونه مامان جون جمع شدیم و تولد گرفتیم یه روز هم که کامل از بعدازظهر تا شب خونه مامان جون با ارمغان بازی کردم و شب هم خونه ننه جون با مهلا بودم. تقریبا با مهلا هم اخت شدم مخصوصا شن بازی که باهم کیک شنی درست میکنیم. یه شب که من شن ریختم رو سر مهلا البته اتفاقی اونم لج کرد و یه کاسه پر شن میخواست رو من بریزه که منم فرار کردم تو اتاق و اونم همه خاکا را تو اتاق خالی کرد. 

کلا تعطیلات خوبی بود دیشب به مامان گفتم خالا دوشنبه میری سر کار باز سه شنبه تعطیلی فکر میکردم سهشنبه آینده که روز پدر فرداست و مامان بازم پیشم میمونه

راستی نقاشیم رو از شلکه پویا رئز 12 فروردین نشون داد و من کلی ذوق کردم و برای همه تعریف میکردم مامان هم باز یه نقاشی دیگه که نسبت به قبلی حرفه ای تره رو برام فرستاده یه جعبه ماژیک و مدادرنگی هم از مامان جایزه گرفتم چون خیلی به نقاشی علاقه مند شدم و با اونا نقاشی های جالب میکشم چند روز پیش مامان جون داستان لاک پشت پرنده رو برام تعریف کرد منم نقاشیشون کردم

تقریبا برای همه چی داستان پردازی میکنم حتی برای مسواک جدید بابا و همه مسواک هارو در آوردم به مامان میگم اینا مثل خانوادن این باباست اونم مامانه و اون کوچیکه که مال خودمه بچشونه

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد