مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

مهرساگلی

اتفاقات اخیر

1396/3/13 8:26
نویسنده : مهرسا
164 بازدید
اشتراک گذاری

خوب سال تحصیلی هم تموم شد اگرچه بنده فقط سه ماه اونم نه پشت سر هم رفتم مهد. البته در مراسم پایانی حضور داشتم. هفته آخر رفتم مهد و وسایلم رو تحویل گرفتم کادو هم بهم دادن که یه تابلو وایت بورد بود با ماژیک. از عکس هایی که گرفته بودیم هم برامون تقویم سال 96 درست کرده بودن که جالب بود.

آخر هفته هم شب تو پارک نخل مراسم داشتن و من با ارمغان و مامان و مامان جون رفتیم که خوش گذشت. خدا رو شکر برای من هم کادو تهیه کرده بودن آخه خیلی مشتاق بودم دیگه عکسام هم بهم دادن.

تو این مدت یه سفر هم به شیراز داشتیم که بیشتر برای این بود که مامان تهران ماموریت داشت و ما تا شیراز باهاش رفتیم و یک روز موندیم و عصر یکشنبه که مامان اومد از فرودگاه برداشتیمش و برگشتیم خونه. 

راستی مهد هم ثبت نام کردم میرم سما البته چند جای دیگه هم دیدم که در آخر روی کودکستان سما اجماع شد امیدوارم که خوب باشه مخصوصا اینکه روی دیوارش یه نقشه ایران داشت و من بیشتر جذب اون شدم تا کلاسا و حیاط بازیش که تقریبا یک پارک کامل بود.

مامان باز هفته پیش هم ماموریت رفت شیراز و ایندفعه بنده به شرط اینکه برام سوغاتی بیاره اجازه دادم که بره ولی زود برگرده. مامان هم چون وقت خرید نداشت بابا برام یه عروسک خروس گرفته بود که تا مامان اومد برام اورد و من کلی ذوق کردم.

ودر اخر اینکه بنده هم آبجی شدم البته هنوز کامل در جریان نیستم و فعلا درمرحله مقدمه سازی هست که من دچار شوک نشم.

تا بعد.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد