مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

مهرساگلی

رمضان 96

1396/3/31 12:27
نویسنده : مهرسا
109 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این روزهای من بیشتر به بازی با دوستم سها برمیگردد. مخصوصا از بعدازظهر و دم افطار که منتظرم سها بیاد دنبالم. بعد هم به ترتیب تو خونه خودمون حیاط خونه اونا و بعد هم خونه علی آقا (بچه همسایه طبقه بالا که فقط 6 ماه داره) بازی میکنیم و در نهایت هم به سختی از هم جدا میشیم و تازه اون موقع میخوام برم خونه مامان جون و با ارمغان بازی کنم.

خوب از جریان نی نی دار شدن هم با خبر شدم بعضی وقتا نازش هم میکنم و بعد میگم حالا نینی داره میخنده. به دوستم سها هم گفتم مامان تو شکمش نی نی داره البته اون بیچاره باور نکرد و فکر کرد منظور من از نینی دانشجوهاش هستن و گفت نه مامانت دانشجو داره. یا مامان که ویار داره میام بالای سرش وایمیستم ببینم چه خبره تازه یه بار داد میزدم تو حیاط که ای سها مامان داره .... میکنه. دیگه مامان بهم تذکر داد که این چیزا رو نباید بگم و زشته

اینم ماجراهای این روزهای ما......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد