مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

مهرساگلی

خواندن و نوشتن مهرسایی

1396/6/20 13:16
نویسنده : مهرسا
142 بازدید
اشتراک گذاری

خوب از روخونی رو که قبلا اعلام کرده بودم که دیگه تقریبا تمام کلمات رو خودم میتونم بخونم اما نوشتن رو بلد نبودم. اما در یک حرکت از پیش تعیین نشده در ساعت 12 و نیم بامداد شنبه شب که مشغول نقاشی کشیدن بودم یهو یه برگه برداشتم و حروف رو روش نوشتن شامل الف ب پ ت و چند حرف دیگه و بعد به مامان نشون دادم و مامان هم خیلی تعجب کرد و هم خیلی ذوق زده شد.

5شنبه شب مامان ساندویچ درست کرد و با مامان جون باباجون و البته ارمغان رفتیم پارک به قول خودم آلونک و اونجا حسابی بازی کردیم در پایان که داتیم میومدیم سها رو دیدم و یه دست دیگه هم با اون بازی کردیم مامان و مامان جون که خسته شده بودن زودتر برگشتن خونه ولی ما موندیم و بعد از اینکه ارمغانم رسوندیم خونشون اومدیم خونه.

جمعه مامان که دراز کشیده بود به بابا گفت اه بچه داره تکون میخوره منم با دقت به شکم مامان نگاه میکردم و گفتم نه تکون نمیخوره خودت داری تکونش میدی.

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد