مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

مهرساگلی

سال تحصیلی

1396/7/4 13:57
نویسنده : مهرسا
160 بازدید
اشتراک گذاری

خوب سال تحصیلی هم شروع شد وقتی میرم کودکستان خوش میگذره و باهم بازی میکنیم اما بغیر از روز اول که بیسکوییت مادر خوردم دیگه بقیه روزها هیچی نمیخورم تا برسم خونه بابا جون یه مشکی دیگه هم که وجود داره چون روزا خسته میشم بعداز ظهر میخوابم و دیگه شب خوابیدنم دیروقته و صبح ها هم زورم میاد بیدار شم و غر میزنم که من نمیرم خسته میشم اونجا و من خواب صبح دوست دارم. دیگه اینکه دوست دارم برنامم مثل قبل باشه یعنی حتما با ارمغان بازی کنم و حتما هر شب برم خونه بابا جون یا برم خونه ننه جون و مهلا هم باشه که باهم بازی کنیم این شده که شب دیر میشه و صبح ها کسلم. حالا دو روزه که صبح سها میاد دنبالم و تا سرویسش بیاد تو حیاط باهم بازی میکنیم . خدا کنه امثال دیگه مثل پارسال نشه که اولاش خوب بود و بعدش شروع کردم به گریه و دیگه نرفتم. البته مامان باهام اتمام حجت کرده که امثال با پارسال فرق داره و دیگه باید بری وگرنه تو مدرسه جات نمیدن و بیسواد میمونی

اما از برنامه های کودکستان یه روز رفتیم تو حیاط باوسایل بازی کردیم و من با یکی از پسرا جور شدم . یه روز نقاشی و امروز هم خمیربازی داشتیم و امروز هم گفته بودن که با خودمون مسواک ناخنگیر حوله و شونه بیاریم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رویا
5 مهر 96 6:03
با سلام و درود.عالیییییییی . نرم افزار موبایلی تقویت حافظه کودک.- در این برنامه کودکان شما علاوه بر یادگیری اسامی حیوانات ، میوه ها و سبزیجات، نمادهای عید نوروز ، تشخیص افراد از روی لباس آنها ؛ حافظه تصویری خود را تقویت میکنند. لینک دانلود از کافه بازار : https://cafebazaar.ir/app/ir.sypna.memoryimprovementforkids لطفا دانلود و نصب کنید.سپاسگزارم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد