مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

مهرساگلی

کاردستی

1396/7/23 14:46
نویسنده : مهرسا
155 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها بعد از اینکه از کودکستان برمی گردم تو خونه مامان جون مهدپویا رو میبینم و ایده میگیرم برای کاردستی. بعد هم تا شب اجراییش میکنم. گفته بودم که با قوطی دارو و رول دستمال توالت قطار ساختم یعنی طرحش رو برای مامام کشیدم و مامان درست کرد بعد من رنگش کردم. 3 شنبه شب گذشته هم مقوا رنگی گرفتیم و ماکت چهار فصل رو درست کردیم تا دیشب هم که گفتم میخوام کرم ابریشم درست کنم و این کاملا اجراش با خودم بود و از شونه تخم مرغ درست کردم و با کبریت هم براش شاخک گذاشتم و با ابرنگ رنگش کردم تمام این کاردستی ها رو اول میبرم برای مربیم و بعد از تائید ایشون میارم خونه.

دیگه اینگه یه جعبه پاستیل مامان برام گرفته و گذاشته تو کمد برام که هر وقت بقیه پاستیلام تموم شد ازون استفاده کنم حالا هر شب که میام خونه میرم سراغشون و بعد با کلی ذوق شروع میکنم به شمردن و دوباره سر جاش میذارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد