مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

مهرساگلی

روز دانش آموز و جلسه اولیا و مربیان

1396/8/15 8:41
نویسنده : مهرسا
146 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه هفته پیش جلسه اولیا و مربیان بود و مامان هم شرکت کرد. خانم مربی خیلی ازم راضی بود مخصوصا که اون روز سوره توحید رو به انگلیسی کامل خونده بودم و مربی ازم فیلم گرفته بودن. بعد هم که جلسه تموم شد دیگه آخر وقت کودکستان بود و منم بسیار ذوق زده از اینکه مامان اومده و خوشحال شدم.

این هفته هم که شنبه روز دانش آموز بود و من و مامان روز جمعه کیک درست کردیم و روز شنبه با خودم بردم و خیلی خوش گذشت. خیلی هم به درسام علاقه مند هستم مخصوصا همه اشکال رو میسازم و دور حروف خط میکشم و کلمه انگلیسیش رو میگم و از مامان میخوام زیرش بنویسه.

امیدوارم تا آخر سال هم به خوبی و خوشی پیش بره مخصوصا با تولد نی نی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد