مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

مهرساگلی

اولین مروارید محمدپارسا

1397/10/8 12:53
نویسنده : مهرسا
177 بازدید
اشتراک گذاری

بله بالاخره دندون محمدپارسا هم سر زد. یه هفته ای بود که شبا خیلی بی قراری میکرد و خوابش کم شده بود تا اینکه مامان دیشب موقع خواب دستش که برد تو دهنش متوجه شد که بلاه مروارید های محمدپارسا در سن 11 ماه و 25 روزگی سر زده. مباکش باشه داداشی خندون شیطون و خوش خنده من.

اما دیروز با دایی اینا و مامان جون باباجون رفتیم صحرا نزدیک غار سیدباقی خوش گذشت مخصوصا که کنارش چند تا وسیله بازی بود و روی کوه هم یه اتاقک بود که توش یه نما از حافظ و یک دایناسور بود حسابی با ارمغان بازی کردم و موقع حمام رو به عصر منتقل کردم به شرطی که شب بیرون نرم اما اخرش شب گریه کردم که باید بریم بیرون دیگه نهایتا یه دور شهر زدیم تا من رضایت دادم برگردیم خونه و بخوابیم  

پسندها (2)

نظرات (1)

مامانمامان
9 دی 97 20:06
مبارکه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد