مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

مهرساگلی

اتمام حروف الفبا

1397/12/19 13:56
نویسنده : مهرسا
120 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دیروز آخرین حرف الفبایی که مونده بود یعنی ظ رو هم یاد گرفتیم و من به تمام معنا باسواد شدم. تغییراتی که تو این دوران برام افتاده اینکه خطم خوب شده و خانم معلم هم بهم کارت داد. دیگه این روزا بعد از مشق نوشتن بازی میکنم و یا میریم خونه مامان جون برای بازی و دیگه سراغ تبلت نمیگیرم. این از اتفاقات خیلی خوبه. 

دیروز تو مدرسه با دوستم بحثم شده بود و گریه کرده بودم که دیگه خانم معلم آشتیمون داد. این موضوع رو به صورت نوشته به مامان گفتم و ازش به عنوان یک ماجرای خیلی بد تعریف کردم.

اما محمدپارسا این روزا کلی شیطون شده بدو بدو میکنه دیگه کفش میپوشه و جمعه که رفته بودیم صحرا سرش مینداخت پایین و برای خودش راه می افتاد و میرفت. کلی حرف میزنه البته فقط خودش میدونه که چی میگه. بشدت وابسته به شیر شده و همش دلش میخواد شیر بخوره . صبح ها خونه مامان جون فقط دنبال باباجون راه افتاده و نمیزاره هیچ کاری بکنه. هفته پیش که مامان جون تو حیاط بود اونم از تو ایوون بدو کرده بود و نزدیک بود بیفته پایین که دیگه مامان جون از تو هوا گرفته بودش.

دیگه ماشینش برمیداره خودش سوار میشه و صدای ماشین در میاره. به توپ علاقه داره

کلماتی که تقریبا صداش در میاره:

پوپه: یعنی توپ

بابا 

ماما

منو میگه ددت با تشدید روی د و ت

دداد: سجاد

چیراغ

هرچی میخواد میگه باز مثلا شیر که میخواد لباس مامان میگیره و میگه باز باز😏

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد