مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

مهرساگلی

پتوی جدید

1398/6/31 14:08
نویسنده : مهرسا
128 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب رفتیم پتو گرفتیم با طرح فروزن و پتوی بچگشم رو بعد از 7 سال گذاشتم کنار اون پتو رو از 4 ماهگی رو دادم و از خودم جداش نکردم تو این سالها حتی وقتی سفر می رفتیم هم با خودم میبردمش و وابستگی خاصی بهش داشتم دیگه برام کوچیک بود دیگه به مناسبت آغاز سال نو مامان برام خرید و دیشب رو تنهایی تو اتاق خودم خوابیدم اول که خونه مامان جون بازش کردیم محمدپارسا هم بالش آورد و روش خوابید دیگه مثل دریا روش غلت زدیم و سرگرم بودیم. انشاالله خواب های خوبی باهاش ببینم.

راستی بالاخره دوست همسایه پیدا کردم به قول خودم و دل رو به دریا زدم و با مجبور کردن مامان و بابا که برام واسطه بشن رفتم در خونه یاسمن اینا و باهاش دوست شدم حالا تازه که فصل درس و مدرسه شده بنده یاد دوست خونگی افتادم.

پسندها (3)

نظرات (2)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
31 شهریور 98 14:28
موفق باشید
❤️Maman juni❤️Maman juni
4 مهر 98 6:20
مبارکه 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد