مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

مهرساگلی

تقدیرنامه

1398/7/9 12:50
نویسنده : مهرسا
158 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای اول مهر تو مراسم صبحگاه ازم تقدیر شد به خاطر طرحی که پارسال تو جشنواره جابر بن حیان داشتم. سه لوح تقدی یکی با امضا رئیس آموزش پرورش شهرستان که نوشته بود رتبه دوم شده در سطح شهر یکی هم با امضای فرماندار و یکی با امضای رئیس آموزش و پرورش استان. مامان و بابا دلشون میخواد این موفقیت ها ادامه پیدا کنه و اونا هم شاهد باشن.

روز یکشنبه برای اولین بار رفتم و از کتابخونه مدرسه دو تا کتاب امانت گرفتم جلد اول اون کتاب رو خودم داشتم که زندگی نامه حضرت محمد از تولد تا مبعث بود دو جلد دیگه از مبعث تا هجرت و از هجرت تا وفات رو گرفتم وقتی برگشتم کلاس دیر شده بود و خانم معلم تو کلاس بود اونم بهمون گفت نمره منفی بهت میدیم منم تا شب ذهنم مشغول بود و مرتب به مامان میگفتم حالا چیکار کنم نکنه از مدرسه بیرونم کنن چیکار کنم غصه نخورم دیگه مامان باهام صحبت کرد که اگه دیگه تکرار نشه و از خانم معلمت معذرت خواهی کنی ازون نمره منفی صرف نظر میکنه. دیگه فردا سر وقت رفتم کلاس و خانم معلم بهم گفت آفرین دختر خوب که سر وقت اومدی کلاس حالا اون نمره منفیت پاک میشه منم خوشحال و خندان ظهر که مامان رو دیدیم براش تعریف کردم.

از تجربه جدید محمدپارسا بگم اینه دیروز با بابا رفت اداره آخه مامان جور می خواست بره دکتر مامان هم جلسه مهم داشت تا 10 خونه موند و بعد از اون بابا اومد و پارسا رو برد اول برده بودش شنوایی سنجی و بعد هم اداره . اینجور که بابا تعریف میکرد میگفت خوب بوده و چند تا برگه داده دستش و اونم خط خطی کرده هر کی هم می اومده اتاق میگفته آقا آقا اومده.

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد