مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

مهرساگلی

عاشق مشق و مدرسه

1398/7/17 11:41
نویسنده : مهرسا
136 بازدید
اشتراک گذاری

امسال آنچنان عاشق درس و مدرسه شم که سریع تا از مدرسه برمیگردم خونه مامان جون اینا قبل از برگشتن مامان از سرکار تمام مشقام مینویسم حتی املا هم مینویسم یعنی خودم به خودم املا میگم و فقط مامان یه چک ی میکنه تازه دیروز کتابای کلاس اولم رو برداشتم و نوشته هاش رو پاک کردم تا باز تو خونه خودم بنویسم . این مامان رو یاد بچگی های خودش میندازه که تمام مشقاش رو خودش مینوشت حتی املا هم خودش به خودش میگفت واسه همین یه بار که مامان جون از دست دایی سعید به خاطر نمره امتحان پایینش عصبانی بود املای مامان رو هم که یک کلمه اشتباه نوشته بود و گزاردن رو با ذ نوشته بود ناراحت کرده بود طوری که برگه املاش رو پاره کرده بود. مامای رو اینقدر خوشحال کرده بود که تو مدرسه فرداش کلی پز داد به دوستاش که مامانم وقتی دیده املام اشتباه نوشتم عصبانی شده و حتی برای خانم معلمش هم تعریف کرده بود😂

راستی امسال خیلی به کتابخونه مدرسه علاقه پیدا کردم و میرم کتاب امانت میگیرم خاله تابنده هم که امسال مربی پرورشیمون هست از کارام عکس میگیره و میفرسته برای بابا. تو این هفته هم جشن قرآن داشتیم که مامان کتابم رو تزئین کرد و کیک هم درست کردیم با مامان برای جشن. دیگه املای سفره هم داشتیم یعنی با ماژیک رو سفره یکبارمصرف املا نوشتیم.

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد