مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

مهرساگلی

اولین دستمزد

1398/9/12 10:55
نویسنده : مهرسا
172 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی که تو تلویزیون شیر عالیس تبلیغ میکرد من تمام شیرهای عالیسی که خریدیم رو قوطیش نگه داشتم اندازه تو کیسه زباله بزرگ شده بود حدود 150 تا اول قول دادم جشن 14 آبان که برگزار کردیم بعدش بابا جون بده برام ماشینایی که پلاستیک کهنه جمع میکنن. خلاصه دیروز دیگه همه رو داده بود 5000 . منم شب پول رو برداشته بودم و به مامان گفتم بریم با این پول برات کفش بخریم. مامان هم بعد قربون صدقه گفت عزیزم با این پول نمیشه حالا بریم مغازه لوازم تحریری هرچی دوست داری با این قیمت بخر. منم که دفتر مشقم داشت تموم میشد یه دفتر انتخاب کردم که اونم 8 و 800 بود مامان یه 5 تومن دیگه گذاشت روش و اون دفتر رو برداشتیم. این شد اولین دستمزد من حالا قرار شده باز قوطی ها رو جمع کنم تا عید نوروز باز پولدار شم.

دیروز تو خیابون که میرفتیم یه آنبولانس بود محمدپارسا با شوق داره میگه آنبولانس دیدیش ! منم دیدیش!

پسندها (6)

نظرات (1)

مامانیمامانی
12 آذر 98 11:46
آفرین👏👏👏
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد