مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

مهرساگلی

مهرسای شب نقابی

1399/4/28 13:34
نویسنده : مهرسا
115 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها کارتن مورد علاقم شب نقابه و عاشق شخصیت گربه (پیچا)

خودم پیچا هستم ارمغان همون جغده و مهلا آفتاب پرسته. البته جریانات و بازی هاشون فعلا تو خیالاتم هست چون عملا امکان رفتن پیش مهلا و ارمغان رو ندارم.

بهمین مناسبت اول قرنطینه رفتیم یه عالمه کاموا خریریم و مامان برای من و پارسا فعلا دو تا گلاه پیچا بافته به رنگ آبی. قرار شده برای ارمغان و مهلا هم با طرح و رنگ خودشون کلاه ببافه ارمغان قرمز و بنفش و مهلا هم سبز

این روزها با رسیدن شب من شب نقاب میشم یعنی میرم لباسای آبیم رو می پوشم نقاب گربه هم میزنم و کلاه گربه ایم رو میپوشم بعد میرم و یه کار خوب میکنم یه شب سرویس بهداشتی رو شستم یه شب آشپزخونه و دیشب هم اتاق خواب رو مرتب کردم.

دستم هم درد نکنه والا😉

پسندها (1)

نظرات (1)

یحیییحیی
28 تیر 99 13:49
هیچکی من هربا نیس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد