مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

مهرساگلی

بشوریم بشوریم

1392/11/15 9:19
نویسنده : مهرسا
142 بازدید
اشتراک گذاری

تازگی ها هر وقت مامان میره دستشویی مسواک بزنه منم پشت در میشینم و از صدای مسواک حال میکنم دیشب مامانی یه اشتباه بزرگ کرد و منو بغل کرد و مسواکم که تو دستم بود رو برداشت برام مسواک کرد من که حسابی خوشم اومده بود بعد از بیرون اومدن دوباره گفتم بشوریم بشوریم یعنی بریم مسواک بزنیم ول هم نمیکردم اینبار بابایی بغلم کرد برد تا مسواک بزنم البته من بجای اینکه مسواک رو رودندونام بکشم البته دندونام رو رو اون میذارم و آبش رو میخورم. حالا چراغارو هم خاموش کرده بودن که مثلا بخوابیم که من هی میگفتم بشوریم و گریه میکرد " اوه چه گریه ای" گریهگریهدل مامان طاقت نیاورد دمپایی پام کرد برد تو دستشویی گفت هرچه دلت میخواد مسواک بزن بعد یه ربع اومدم و دوباره بعد از اینکه مامان مثالا سرم رو گرم کرده بود و کلی لالایی خونده بود دوباره روز از نو روزی از نو " بشوریم بشوریم" اینبار مثلا بهم توجه نکردن ولی من از سر و کول بابایی بالا میرفتم که بریم دستشویی مامان گفت از گوشی بابایی باب اسفنجی نگاه کنم حالا هردو موضوع اضافه شده بود هم مسواک و هم بابایی خلاصه ماجرایی بود که بالاخره بعد از کلی گریه با یه شیشه شیر اضافی خوابیدمناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد