مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

مهرساگلی

اسفندانه 4

1392/12/27 8:40
نویسنده : مهرسا
139 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش بابایی که از سرکار برگشت دمپاییم رو پوشیدم که برم حیاط ولی نمیدونم چی شد که رفتم راهپیمایی کیلومتری این شد که هردو پام طاول زد حالا این اول ماجرا بود تا شب که موقع عوض کردن تازه پاهام رو دیدم و آنچنان گریه زاری راه انداختم که نگو مرتب پاهام  رو دست میزنم و گریه میکنم مامان میگه چیزی نیست خوب میشه ولی من تا میخوام بهانه گیری کنم دست میزنم به پاهام و با گریه شدید میگم خوب میشه خوب میشه . اینقدر این گریه ها گاهی شدید میشه که مامان مجبور میشه جوراب پام کنه.

پروسه از پوشک گیرون هم چندان موفق نیست یعنی من با استقبال زیاد میرم تو دستشویی و ساعتها اونجا بازی میکنم ولی جیش نمیکنم یعنی نمیدونم باید جیش کنم فکر میکنم اونجا محل بازی و مسواک زدنه ولی با اینحال چند مدتی که مامان منو باز میذاره هم خرابکاری نکردم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد