مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

مهرساگلی

آغاز 28 ماهگی + پایان رمضان 93

1393/5/6 11:50
نویسنده : مهرسا
137 بازدید
اشتراک گذاری

با ورودم به 28 ماهگی جمله بندی هام داره تقریبا درست میشه مثلا میگم لا لا کردم . کتاب می خونم و...

بعضی وقتا از جمله هایی استفاده میکنم عجیب مثل چیکار کنم خدا؟ وای دندونم درد گرفته دوباره و ...

وقتی بابایی میاد همه چی رو گزارش میدم مثلا میگم آبمیوه خوردی (یعنی خوردم) حموم رفتی بستنی خوردی و...

یه ماشین باری جدید خریدم بعد میگم بابایی برام ماشین خریده

رنگ هارو یاد گرفتم آبی زرد قرمز و سبز صورتی و نارنجی و هرچیزی رو که میبینم رنگش روهم میگم مثلا سبزه ، سبز قشنگه

دوباره گاز میگیرم به عنوان یه وسیله دفاعی اینبار و اینکار رو بیشتر برای مقاومت در برابر دستشویی رفتن انجام میدم البته نه همیشه ولی بیچاره مامان که بازوها شونه سینه و شکمش رو گاز گرفتم و حسابی کبود شدن. جالبه حالا وقتی هم که دستشویی میرم تا میرسم جیش میکنم و بعدش هم که کلی آب بازی دارم و کلی بهم خوش میگذرده

ماه رمضان هم در حال تمام شدن هست من تو این ماه تونستم سوره قدر رو حفظ کنم و الان سوره های حمد توحید ناس فلق کوثر عصر نصر و قدر رو حفظ هستم. تو شبای قدر منم سبحانک یا لااله الا الله رو یاد گرفتم و تو بعضی فرازها با مامانم زمزمه میکرد همینطور سحرها که مامان دعای سحر می خوند من از اللهم انی اسئلک خیلی خوشم میومد و از مامان میخواستم که دوباره برام بخونه. امیدوارم که خداوند طاعات و عبادات همه رو قبول کنه و به ما فرصت درک ماه رمضانهای دیگر رو هم در سلامتی و تندرستی بده آمین

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد