مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

مهرساگلی

بی نظمی منظم

1393/5/22 19:42
نویسنده : مهرسا
198 بازدید
اشتراک گذاری

از زبان مامان: اوایل که عقد کرده بودیم بابات اجازه نمیداد که اتاقش رو ببینم حتی مادر برزگت هم میگفت ما جرات نمیکنیم تو اتاق به چیزی دست بزنیم یا جابجاش بکنیم تا اینکه یه سری شد و من رفتم تو اتاق دقیقا لحاف تشک در حالی که جمع شده بود همون وسط اتاق مونده بود یه گوشه کامپیوتر یه پتو کنار افتاده بود و هرگوشش یه تعداد کتاب رو سر هم تلنبار شده بود در حین بی نظمی برای بابات نظم داشت فکر کنم این صفت به شما هم به ارث رسیده باشه آخه من مرتب در حال جمع کردنم ولی نمیدونم شما خرده ریزارو از کجا پیدا میکنی و دوباره همه چیرو پخش میکنی قبل فقط تو هال بود اما الان تمام خونه رو اشغال کردی تو تخت خودت و ما که کتاب ریختی تا هر وقت که میل کردی بخونی دم دستت باشه تو اتاق خودت که پر از اسباب بازیهات مکعبا یه گوشه کتابا یه گوشه . دقیقا جلوی اتاق که به قول خودت چرخونکه همه حیوونارو جمع کردی تا سوار چرخونکشون بکنی تو های که کارت های بانکات و پازل هات رو ریختی جدیدا هم که پازل های ریزت که هنوز برات زود بود و گذاشته بودم تو کمد رو پیدا کردی و ریختی کف اتاق دیگه از کشوی لباسات که مرتب میریزی بیرون و یکی یکی چکشون میکنی هر چی که هست فکر میکنم که اونها توی ذهنت یه معنای خاصی داشته باشن.

راستی امروز به جای دو سالگی تو دو سال و 3 ماه و 17 روزگی رفتیم برای چک قد و وزن ماشالله همه چی خوب بود اما گفتن زیاد بهش بستنی ندین من و بابایی موندیم که چیکار کنیم آخه هر وقت میری خونه باباجون میگی بریم مغازه و تا یه بستنی نگیری نمیای بیرون

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد