مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

مهرساگلی

وای وای وای

1393/9/9 12:51
نویسنده : مهرسا
178 بازدید
اشتراک گذاری

مامان حروف لاتین رو بهم یاد میده به y که می رسیم من میگم وای وای وای

با بابایی رفتم سر ساختمون کارگره از نردبون رفته بود بالا بهش میگم " تو رفتی از نردبون بالا! وای وای وای"

مامان میگه مهرسا باید به پات پماد بزنیم دونه زده من جواب میدم " پام هندونه زده"

تکیه کلامم : مامانش دعواش کرده. یعنی هر عکسی یا فیلمی میبینم که یه خورده اخم کرده باشه یا قیافش یه طوری باشه میگم "مامانش دعواش کرده"

بابا تو ماشین نوار نوحه گذاشته که من کامل حفظ شدم حتی یه جاییش یکی میگه ماشالله من اونم حفظ کردم میخونم " حسین یار ندارد ، ماشالله

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد