مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

مهرساگلی

فوتبالیست

1393/9/18 22:16
نویسنده : مهرسا
177 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش که مامان کلاس داشت با بابایی رفتم سالن فوتبال بدو بدو پریدم وسط زمین دنبال توپ اونم وسط بازی بابا هم سریع منو جمع کرد . داد میزدم اون توپ زشتو بردار لگد نزن با اون پاتخندونک

یا میگفتم توی دروازه توی دروازه. عددای ساعت رو که نشون میداد میگفتم 8 انگلیسی و ..

کلا اینقدر شیطنت کردم و از در و دیوار اونجا بالا رفتم که بابا هم منو سریع برگردوند خونه.

این هفته مامان بعد از 6 ماه رفته اصفهان و من پیش مامان جون اینا هستم اما فقط روزا و شبا و ظهرها میرم خونه و پیش بابا تو تخت خودم میخوابم کلا به تختم خیلی وابسته شدم روز اول اینقدر خونه مامان جون اینا نخوابیدم تا ساعت 12 شب که دیگه مامان به بابا زنگ زد گفت برش دار ببر خونه خودمون شاید منتظره تو تخت خودش بخوابه تا پام به خونه رسید اول دنبال مامان تو اتاقا میگشتم ولی بابا با کتابام سرمو گرم کرد تا 12 و نیم که دیگه خوابم برد

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد