مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره
محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

مهرساگلی

نه نمیخواد

1393/12/25 8:14
نویسنده : مهرسا
166 بازدید
اشتراک گذاری

جدیدا با مفهوم "نه" آشنا شدم و به شدت ازش استفاده میکنم و جالبه که دستام رو هم به نشانه رد کردن بالا می برم مثلا مهرسا غذا می خوری؟ نه

دستشویی میری ؟ نه

بخوابیم ؟ نه

لباسات رو عوض کنم؟ نه

.....

روز جمعه بعد از ناهار با بابایی رفتن به قول خودم پارک اسب ساعت 5 بابا منو برگردوند تا بخوابم اما من نخوابیدم تا 6و نیم عصر مامان هم که سرش درد میکرد کنار من خوابید ساعت 8 هرچی منو صدا زدن فایده نداشت و من بیدار نشدم تا 10 که خودم بیدار شدم نشستم و بعد صدای مامان هم میزنم که پاشو دیگه خسته شدیم بریم بازی کنیم و بعد بازی تا ساعت 4 صبح!!!! و این شد که باز هم ساعت خوابم بهم ریخت و هنوز در مرحله پس لرزه است مثلا دیشب ساعت 12ونیم به مامان گفتم بریم بخوابیم بعد مامان خوابش برد در حالی که من اومدم بیرون و بابا رو مجبور کردم باهام بازی کنه تا یه ربع به 2 که اومدم مامان رو بیدار کردم که شیر میخوام در حالی که بابایی تو اتاقم خوابش برده بود و من هنوز سرحال و قبراق بودم مامان هم پاشد منو wc بردو برام شیر درست کرد بعد هم خودش رو به خواب زد و من ناچار دیگه خوابم برد .

بیدار کردن مامانم هم جالبه میام کنارش دراز میکشم و آروم دستاش رو نوازش میکنم و زمزمه میکنم مامان من شیر میخوام و یا هر خواسته دیگه و این کارم اینقدر زیبا هست که مامان هم لذت میبره

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساگلی می باشد